خدمات تخصصی سرویس انواع آسانسور
روش عملکرد شرکت آسان پیمای پارسیان در زمینه انجام عملیات سرویس ماهانه آسانسور شما بر اساس روشهای علمی و دستورالعمل های مندرج در تجربه مهندسین شرکت است.
انجام سرویس های دوره ای در ۳ سطح به شرح زیر و متناسب با بودجه و نیاز هر ساختمان ارائه میگردد.
خدمات طلایی
۱-بازدید و سرویس ماهیانه در یک روز و ساعت مشخص ، بنا به درخواست کارفرما.
۲-تعمیرات جزئی و تنظیمات دوره ای رایگان.
۳-پوشش بیمه ای برای جبران خسارات ناشی از صدمات یا فوت با حد اکثر میزان غرامت.
۴-ارائه سرویس به صورت شبانه روزی و بدون تعطیلی در تمام۳۶۵ روز سال با حد اکثر ۴ ساعت از زمان خرابی.
۵-ارائه گزارش از خرابی های احتمالی ،نهوه کارکرد و سرویس آسانسور به صورت ماهیانه یا هر چند ماه یک بار بنا به درخواست کرفرما.
اولین گام تماس شما با همکاران ماست. اینکه بدانیم دقیقا چه میخواهید مسیر را کوتاه می کند. تمام نکات لازم و ضروری را جهت ارائه اطلاعات مفید در اختیارتان می گذاریم بعد از تماس شما
در صورت لزوم با هماهنگی قبلی با شما برای بازدید از محل ساختمان حاضر می شویم و بهترین پیشنهاد فنی و اجرایی و قیمتی را به حضورتان می رسانیم.به همین سادگی. در صورت موافقت شما ، قرارداد اجرا بین طرفین عقد می گردد.